تبلیغات
ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی - اصول بازاریابی - قسمت هشتم: "وقتی خال دل، حکم سر را می‌برد"
منوی اصلی
جستجو

ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی

  • ایده پردازی و خلاقیت
  • خلاقیت در تبلیغات

یکی از خیال‌پردازی‌های رایج یک شرکت اقتصادی و آکادمیک این است که فکر می‌کنند مردم معقولانه رفتار می‌کنند! اما تحقیقات همواره نشان داده که رفتار انسانی بیش از آنکه منطقی باشد، احساسی‌ست و نمی‌توان انتظار داشت که همیشه عقلشان بر دلشان حاکم باشد.

اصول بازاریابی - قسمت هشتم

حتی در خرید یک شرکت در بالاترین سطح فنی هم، پیش از آنکه یک تحلیل عقلانی جامع از ارزش و کارایی محصول صورت بگیرد یک تصمیم احساسی در آن دخیل است و در زمان تعیین قیمت و انتخاب فروشنده، همه چیز بر اساس عوامل هیجانی اتفاق می‌افتد. با اصل هشتم بازاریابی همراه باشید.


هدف شما به عنوان آگهی‌دهنده این است که:

  • روح برند را به قلب بازار هدف پیوند بزنید.
  • به احساس خود در موقعیتی توجه کنید و آن را با کلمات یا تصویر بیان کنید.
  • هر چه بیشتر احساسات خود را بشناسید، بهتر می‌توانید احساسات دیگران را تشخیص دهید.
  • هر چه بیشتر احساسات دیگران را تشخیص دهید بیشتر می‌توانید در آن‌ها نفوذ کنید.
  • روان‌درمانی یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به این یادگیری است.

خیلی بد است که برند شما ارتباط هیجانی با مشتریان نداشه باشد. به بیان دیگر مشتریان کمترین توجهی به برند شما ندارند چون باور دارند چیز خاص یا منحصر به فردی برای توجه کردن ندارید. از نظر آن‌ها صرفا یک کالای مصرفی هستید.

مشتریان باور دارند می‌توانند همان محصولات یا خدمات را از دیگر عرضه‌کنندگان تامین کنند و برای اینکه در بازار باقی بمانید مجبورید که قیمت‌ها را پایین بیاورید. وقتی عرضه‌کننده‌ی دیگری قیمت پایین‌تری نسبت به شما ارائه کند مشتریان به دنبال او می‌روند. هیچ امنیت و تضمینی برای وفاداری مشتریان ندارید.

آگهی‌دهنده‌هایی که بین برند و نیازهای هیجانی بازار هدف ارتباط برقرار می‌کنند سودهای شگرفی به دست می‌آورند. وقتی مشتریان واکنش هیجانی قوی‌تری به محصول شما نسبت به محصول رقیب نشان دهند، همواره آن را خریداری می‌کنند و در نتیجه محصولات بیشتری خواهید فروخت و می‌توانید تا 200 درصد بیشتر از رقبا سود ببرید.




ایده , ثبت ایده, مبل ایده, وزن ایده ال, زندگی ایده ال, سایت ایده, پارس ایده بنیان, ایده گستر, مدرسه ایده, ایده برتر پارسیان, ایده پردازی, نمایشگاه مبل ایده, مبلمان ایده, بورس ایده, ایده در معماری, ایده های نو, ایده های جالب, ایده های زیبا, ایده های جدید, ایده های عاشقانه, ایده های برتر, ایده های تبلیغاتی, ایده های معماری, ایده های کاری, ایده های کارافرینی, ایده های شغلی, ایده های تجاری, جشنواره ملی ایده های برتر?!!
- بابک بنیادی -

آمار سایت

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

امکانات سایت

تغییر تم


انتخاب رنگ تم

سبک کانتینر

انتخاب الگوی پس زمینه