تبلیغات
ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی - اصول بازاریابی - قسمت پنجم: "بازاریابی در مورد احتمالات است نه پیش‌بینی‌ها"
منوی اصلی
جستجو

ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی

  • ایده پردازی و خلاقیت
  • خلاقیت در تبلیغات

رفتار انسان نسبی‌ست نه مطلق. همیشه نمی‌توانید از انسان انتظار داشته باشید کاری را که می‌خواهید انجام دهد. چون انسان‌ها آزاد هستند، در موقعیت‌های متفاوت رفتارهای مختلفی دارند و موقعیت‌ها هم به طور غیر منتظره‌ای تغییر می‌کنند. حتی کسانی هستند که انگیزه‌ی آن‌ها در زندگی مقاومت در برابر حاکمیت است و از انتظارات گروه خارج می شوند.

بازاریابی در مورد احتمالات است نه پیش‌بینی‌ها


اگر نتایج را بررسی کنید می‌توانید بفهمید که در گذشته چه رخ داده و چه چیزی کارایی داشته است؛ اما هیچ تضمینی وجود ندارد که برای امروز یا فردا هم موثر باشد. به طور کلی هر چه افراد بیشتری بررسی شوند و رفتارها دوام بیشتری داشته باشد پیش‌بینی قابل اعتمادتر است.

آگهی‌دهندگان دوراندیش می‌دانند که بازاریابی همواره یک سرمایه‌گذاری برای آینده است، آن هم به وسیله‌ی متغیرهایی که بیشتر آن‌ها قابل کنترل نیستند؛ در واقع، بازاریابی یک سرمایه‌گذاری بدون تضمین بازگشت سرمایه می‌باشد. می‌توان این عدم قطعیت را کاهش داد اما حذف کلی ریسک آن غیر ممکن است. آگهی‌دهندگان دوراندیش در هر تصمیمی که می‌گیرند این ریسک را درنظردارند.




ایده , ثبت ایده, مبل ایده, وزن ایده ال, زندگی ایده ال, سایت ایده, پارس ایده بنیان, ایده گستر, مدرسه ایده, ایده برتر پارسیان, ایده پردازی, نمایشگاه مبل ایده, مبلمان ایده, بورس ایده, ایده در معماری, ایده های نو, ایده های جالب, ایده های زیبا, ایده های جدید, ایده های عاشقانه, ایده های برتر, ایده های تبلیغاتی, ایده های معماری, ایده های کاری, ایده های کارافرینی, ایده های شغلی, ایده های تجاری, جشنواره ملی ایده های برتر?!!
- بابک بنیادی -

آمار سایت

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

امکانات سایت

تغییر تم


انتخاب رنگ تم

سبک کانتینر

انتخاب الگوی پس زمینه