تبلیغات
ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی - اصول بازاریابی - قسمت چهارم: "یک آگهی، یک ایده"
منوی اصلی
جستجو

ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی

  • ایده پردازی و خلاقیت
  • خلاقیت در تبلیغات

برای یک شخص عادی کمتر از نیم ثانیه طول می‌کشد تا تصمیم بگیرد به آگهی شما توجه کند یا نکند؛ یعنی اینکه، جذاب‌ترین موضوع را به گونه‌ای به کار ببرید تا اولین چیزی باشد که دیده یا شنیده می‌شود. با اصل هشتم بازاریابی همراه باشید.

سئو و رویای بازاریابی ویروسی


مردم دیگر نمی‌خوانند، نگاهی سطحی می‌اندازند. در مورد نحوه‌ی باز کردن ایمیل خودتان فکر کنید. ببینید چگونه کانال‌های تلویزیون را مدام تغییر می‌دهید یا یک مجله را چگونه به سرعت فقط ورق می‌زنید.

مطالعات نشان می‌دهد حتی وقتی تصمیم گرفتید به یک آگهی توجه کنید، هنوز هم آن را سطحی می‌خوانید تا به نقطه‌ی مورد علاقه برسید، ابتدا تیتر یا تصویر اصلی، سپس عکس‌های جانبی و توضیحات عکس، سپس لوگو یا شعار تبلیغاتی؛ آن هم در صورتی که این‌ها جذابیت داشته باشند؛ آن‌وقت متن اصلی آگهی را می‌خوانید.

مردم سطحی می‌خوانند تا در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنند، یا بهتر بگوییم! حال و حوصله‌اش را ندارند! ارائه‌ی فهرست بلندی از نقطه نظرات برای خوانندگان یا بینندگان کار نادرستی است؛ هر آگهی فقط باید یک ایده‌ی اصلی داشته باشد.




ایده , ثبت ایده, مبل ایده, وزن ایده ال, زندگی ایده ال, سایت ایده, پارس ایده بنیان, ایده گستر, مدرسه ایده, ایده برتر پارسیان, ایده پردازی, نمایشگاه مبل ایده, مبلمان ایده, بورس ایده, ایده در معماری, ایده های نو, ایده های جالب, ایده های زیبا, ایده های جدید, ایده های عاشقانه, ایده های برتر, ایده های تبلیغاتی, ایده های معماری, ایده های کاری, ایده های کارافرینی, ایده های شغلی, ایده های تجاری, جشنواره ملی ایده های برتر?!!
- بابک بنیادی -

آمار سایت

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

امکانات سایت

تغییر تم


انتخاب رنگ تم

سبک کانتینر

انتخاب الگوی پس زمینه