تبلیغات
ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی - مهارت های کلامی فعالانه گوش دادن چیست؟
منوی اصلی
جستجو

ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی

  • ایده پردازی و خلاقیت
  • خلاقیت در تبلیغات

در ملاقات ها و جلسات افرادی که توانایی فعالانه گوش دادن را می دانند به طور معمول مخاطب جذاب تری برای بحث و گفت و نیز می باشند. اما این مهارت را چطور در کلام نیز نشان دهیم؟ برای جواب به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1) به خاطر آوردن گفته های قبلی

معمولا ذهن انسان در به یاد آوردن جرئیات مخصوصا اگر زمان زیادی از آن بگذرد چندان قوی نیست اما با وجود این به خاطر آوردن کلمات کلیدی و اشاره به آن در گفت وگو این پیام را به طرف مقابل می دهد که شما کاملا با او همراه هستید.

استارتاپ

2) سوال بپرسیدن و شفاف سازی موضوع

شنونده با پرسیدن سوالات مرتبط و درخواست توضیح بیشتر در واقع به گوینده توجه نشان می دهد که موضوع گفت و گو برایش جذاب است.

استارتاپ

3) تکرار کلمات و گفته های کلیدی

بیان دوباره جمله های گوینده در مکالمه یکی از مهارت های خوب برای این است که شما این پیام را منتقل کنید که متوجه هستید و موضوع را فهمیده اید.

4) مرور صحبت ها

تکرار خلاصه ای از مطالب گفته شده برای خود گوینده روشی است که شما می توانید نظرات خود را نیز بیان کنید. و به ادامه بحث کمک بسیار زیادی می کند.
منبع : www.skillsyouneed



ایده , ثبت ایده, مبل ایده, وزن ایده ال, زندگی ایده ال, سایت ایده, پارس ایده بنیان, ایده گستر, مدرسه ایده, ایده برتر پارسیان, ایده پردازی, نمایشگاه مبل ایده, مبلمان ایده, بورس ایده, ایده در معماری, ایده های نو, ایده های جالب, ایده های زیبا, ایده های جدید, ایده های عاشقانه, ایده های برتر, ایده های تبلیغاتی, ایده های معماری, ایده های کاری, ایده های کارافرینی, ایده های شغلی, ایده های تجاری, جشنواره ملی ایده های برتر?!!
- بابک بنیادی -

آمار سایت

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

امکانات سایت

تغییر تم


انتخاب رنگ تم

سبک کانتینر

انتخاب الگوی پس زمینه