تبلیغات
ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی - خلاقیت در کسب و کار و تبلیغات
منوی اصلی
جستجو

ایده پردازی و خلاقیت | تبلیغات، برندینگ، بازاریابی

  • ایده پردازی و خلاقیت
  • خلاقیت در تبلیغات
خلاقیت در تبلیغات   
       

خلاقیت در تبلیغات

   
در واقع خلاقیت توانایی ارائه نطرهای جدید و متفاوت در یک موضوع خاص است. با این حال نمی توان تعریف دقیقی از آن ارائه داد چرا که خلاقیت دارای ابعاد بسیاری است. ما اغلب، افراد خلاق را می‌بینیم، به گفته‌های‌شان گوش می‌دهیم، اشیا، هنر و یا کتاب‌های خلاقانه را تحسین می‌کنیم اما بیشتر ما درک درستی از ماهیت خلاقیت نداریم.

خلاقیت در کسب و کار و تبلیغات به معنی به کارگیری توانایی‌های ذهنی برای ایجاد یک تغییر هدف‌دار در جهت بهبود و ارتقای فعالیت‌های سازمانی است. توانایی سازمان در توسعه و ارائه محصولی جدید، دارای تاثیری مهم بر عملکرد بلندمدت سازمان است و خلاقیت می‌تواند نقش مهمی را در این عرصه ایفا کند. تبلیغات و یا استراتژی‌های بازاریابی بدون خلاقیت مانند یک وب‌سایت تجارت الکترونیک بدون دروازه‌ی پرداخت و یا یک شغل بدون حقوق و دستمزد است.

خلاقیت یک مهارت بسیار مهم برای رهبران است. ارزش نهادن رهبران به خلاقیت در بهبود کارایی اقتصادی یک شرکت تاثیرگذار است. رهبر خلاق کسی است که هنر خلاق حل مسئله را داشته باشد و یک کسب‌وکار را از هر چالش پیش‌بینی نشده در آینده نجات دهد و کارکنانش را به انجام کارهای خلاقانه تشویق کند. بررسی‌های IBM نشان می‌دهد که بیش از 1500 مدیر در سراسر جهان خلاقیت را به عنوان مهم‎‌ترین عامل برای موفقیت‌های آینده به شمار می‌آورند.

کیم کورفمن استاد بازاریابی NYU معتقد است شادترین مردم کسانی هستند که زندگی خلاقانه‌تری دارند، او هم‌چنین می‌گوید من فکر می‌کنم مردم اگر مشکلات‌شان را خلاقانه حل کنند بهتر زندگی خواهند کرد. این مطالب بر اهمیت خلاقیت و حل خلاق مسائل در قادر ساختن مدیران کسب‌وکارها به کنار آمدن با مشکلات و مسائل جدید تاکید می‌کند. بنابراین برای رسیدن به موفقیت باید در افزایش هرچه بیشتر قدرت خلاقیت کوشید.
خلاقیت در تبلیغات   
       

خلاقیت در تبلیغات

   

برخی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند تفکر تحلیلی و تفکر خلاقانه متفاوت هستند. اما علم عصب‌شناسی که شامل اطلاعات عمیقی از فرآیندهای مرموز مغز انسان است، نشان می‌دهد که ایده‌های جدید از کنار هم قرار دادن اطلاعات موجود در قسمت‌ عقلانی مغز و تفکر تحلیلی مرتبط پدیدار می‌شود. بنابراین ما با استفاده از نظم و انضباط خاص، تجزیه و تحلیل، به چالش کشیدن اطلاعات می‌توانیم خلاقیت را ارتقا بدهیم. کمپبل غول غذایی آمریکا دقیقا این کار را انجام داده است و با دقت و فکر محصولات جدید خود را توسعه داد.




نظرات مطلب

فرم ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

ایده , ثبت ایده, مبل ایده, وزن ایده ال, زندگی ایده ال, سایت ایده, پارس ایده بنیان, ایده گستر, مدرسه ایده, ایده برتر پارسیان, ایده پردازی, نمایشگاه مبل ایده, مبلمان ایده, بورس ایده, ایده در معماری, ایده های نو, ایده های جالب, ایده های زیبا, ایده های جدید, ایده های عاشقانه, ایده های برتر, ایده های تبلیغاتی, ایده های معماری, ایده های کاری, ایده های کارافرینی, ایده های شغلی, ایده های تجاری, جشنواره ملی ایده های برتر?!!
- بابک بنیادی -

آمار سایت

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

امکانات سایت

تغییر تم


انتخاب رنگ تم

سبک کانتینر

انتخاب الگوی پس زمینه